Anasayfa

Cuma, Temmuz 15, 2011

Zahide UÇAR yazıyor: Öcalan’ınızı da Alıp, Defolup Gidin Bu Ülkeden!!



Zahide UÇAR yazıyor: Öcalan’ınızı da Alıp, Defolup Gidin Bu Ülkeden!!"Sizlere dememiş miydim Kürdistan’ı AKP kuracak diye? Dememiş miydim AKP ülkemiz için bizzat güvenlik problemi oluşturuyor diye? Sizlere dememiş miydim “AKP öncü işgal kuvvetidir” diye. Görev gereği ordunun komuta kademesini esir etti AKP."
 


Öcalansever AKP, PKK gündüz gözüne, dalga geçerek 13 vatan evladımıza kıydı. Bu kanda eliniz var. Allah belanızı versin!!
Sizlere normal siyasiler gibi bakamıyorum artık. Vatanımın bütünlüğüne, dilime, Türk’e düşman bir taşeronsunuz!! Lanet olsun hepinize. Lanet olsun bu ihanetleri tepkisizlikle seyreden mıymıntı, duyarsız, vicdanını AKP’ye kiralayan bütün seyircilere!!.

ABD’nin esir aldığı Alaca Karanlık Partisi sapık bir katilden Mandela çıkarmaya çalışıyor. Basında ki soysuz yavşaklar Öcalan güzellemeleri ile emperyalizmin altına yatarak “tatmin” oluyor.

Beyni, siyaseti, kalemi kiralık bu avaneye “fahişe” desem fahişe utanır.

PKK, Öcalan sever Birand efendi… Oldu mu şimdi? Senin haberlerine girebilir mi şehitlerimiz? 13 şehit!!. Sence artık haber değeri var mı? Hani, 5’ten az olursa şehit haberi yapmayın diyen sen!!. Siz “medeniyet denen tek dişi kalmış canavar” beslemesi sözde gazeteciler!!. Siz, sabah akşam Öcalan güzellemesi yapan vicdansızlar!!. Hep birlikte katlettiniz bu canları. Allah belanızı versin!!. Hiç söyleyemem sanıyordum ama artık yetti: ”Allah sizlere de evlat acısı versin.” Soyunuz kurusun ki, yeniden yeniden çoğalıp bu ülkeye kıyamayın.
13 Şehit!.. 13 Vatan evladı. Daha dün iki sivil kıyafetli askerimiz kudurmuş kiralık fahişelerin kalleş kurşunu ile sırtından vuruldu. Bugün Van’da iki vatandaşımız PKK tarafından kaçırıldı. Daha önce iki askerimiz ve bir sivil PKK tarafından kaçırılmıştı. İsrail’in iki esir askeri için araya giren Recep’ten ses geldi mi? Gelmeeez!!.. O şehit babasını dava edebilen bir vicdana sahiptir. Kendine küfür eden PKK’nın sivil uzantılarını dava ettiğini gördünüz mü? Göremezsiniz. DTP Recep efendinin mayın eşeğidir. Onların alıştırmaları sayesinde Öcalan ile müzakereden ortaklığa geçebildi.

Askerlerimizi şehit eden canlı bombayı öven haini hapisten çıkarıp meclise taşıyan sizler, bugünden sonra benim düşmansınız.
Şehitlerimizin kanları, canları ve yaşam hakları üzerinde tepinen bu ihanet beynimi, bütün hücrelerimi isyan ettiriyor.

PKK her zamanki soysuzluğu ile sivil iki askerimizi arkadan vuruyor. Arkadan vurulan iki askerimiz değil, aslında Türk Devletidir. Türk Devleti dokuz yıldır sırtından vuruluyor zaten. Güneydoğu’da, Poyrazköy’de, Zir Vadisi’nde, Silivri’de, Hasdal’da, TBMM’de…
Boynunda poşisi, elinde taşları ile PKK’lı vekil nasıl da saldırıyordu polis panzerlerine.

 Ne demişti yemek listesinden kendine suikast çıkarmayı başaran Arınç?
''DTP'ye PKK'lı ve yahut da İmralı'yla bağlantılı bir siyasal örgüt gözüyle bakanlar olabilir ama bu bence yanlıştır. Çünkü, DTP parlamentoda siyaset yapan bir partidir, bir siyasal partidir.'' (!)..

 http://www.internetajans.com/default.asp?nid=85724

O siyasal dediği partinin elemanları bugün Diyarbakır’da özerklik ilan etti.

Şimdi de Cemil Çiçek konuşmuş. Neymiş efendim, zamanlama manidarmış… Zamanlamanız başınızda parçalansın e mi? Utanmıyorsunuz, yediğiniz ekmekten, adında Türk olan meclisten utanmıyorsunuz!!. Bu ülkenin ekmeğini yiyip çanağına sıçanlar… Zehir zıkkım olsun yedikleriniz. Firavun’un yardakçıları, katillerin stratejik ortakları, Haçlı yamakları sizi, sizleri hiç unutmayacağız. Tıpkı Damat Feritleri hiç unutmadığımız gibi.
Ey korkaklar, sıçanlar gibi karanlık vicdanlarının dehlizlerine saklananlar, bu cinayetlere, bu ihanetlere, bu kalleşliklere daha ne kadar ortak olacaksınız?
Bana şu saatten sonra kimse din-iman, örtü falan demesin!!. Vatan kırk yerinden bıçaklanırken susanlar, arkanız kabak gibi açıkta. Götünü kapatamayanlar bana kılını örtememekten bahsetmesin bir daha. Yetti gayrı sinsilikleriniz!! Yetti gayrı iki yüzlülüğünüz!!.
Kıbrıs bıçaklanıyor. Diyarbakır, Van, Şırnak… Bütün vatan bıçaklanıyor. Ve sen karanlık vicdanın dehlizlerine saklanan korkak, mıymıntı, uyuşuk!!.. Sakın bana bir daha yorum yapma!!. Üç kuruşluk, onurunu satmış bok canınla caka satma.
Sen, evet sen!!.. Paşa mısın nesin? Aytaç Yalman, sana diyorum. Orduna baskına gelen Martin’i, Aziz Ergen’in açıklamasıyla “bir Türkiye casusunu” kurtardığın gibi kurtarabildin mi Mehmet’i? Ama sizin evladınız Mehmet değil Martin’di değil mi? Sivili, askeriyle utancımızsınız sizler!!. Sana da zehir zıkkım olsun bu ülkenin ekmeği!! Martin’i kurtaran paşalar; Hilmi’yi, Fevzi Türker’i, Seni, askerini teslim edenleri de emin olun hiç unutmayacağız!!.. Tıpkı Kuvva-i İnzibatiye’yi hiç unutmadığımız gibi. Erdoğan orduya başsağlığı diliyor(!). Geçmişte de bunu yaptı, ben eleştirdim. Adam “Türk Milletinin başı sağ olsun” diyemiyor. Acımızı sadece Orduyla sınırlıyor. Sonra çıkmış; “terörle mücadele kararlılığımız var” diyor.

Recep Bey, Recep Bey; biz bu Türküyü çok dinledik. ”Yalama oldu Recep Efendi, yalama!!.” Sınır ötesi harekat neden yapılmıyor dendiğinde; “ben bir Amerika’ya gidip sorayım” diyen sen değil miydin? Başka bir zaman gene sınır ötesi denmişti de sen; “bekara karı boşamak kolay” diye cevap vermemiş miydin?. Evet Recep Bey, haklısın, biz bekarız. Sizler gibi ABD, AB, İSRAİL ve PKK ile evli değiliz. O yüzden 4 seri katili boşamak gibi bir derdimiz yok.


“Tavuk götü tövbe tutmaz” der büyükler. Ben de sizin hiçbir sözünüze inanmıyorum. Anadolu tabiriyle “Seninle Tuvalete bile gitmem ben” de, giden vicdansızlar utansın, utanmaları kaldıysa.


Gene televizyonlarda konuşuyor soysuzlar. Zamanlamaymış, bilmem neymiş. Bütün fahişeler ar eder ülkemin ekmeğine kan doğrayan bu küresel fahişelerden!!.

Hangi zaman ulan dangalak? Evet; zaman diyorsan, 13 şehidimizin ardından DTK özerklik ilan etti. AKP o toplantıya bir vekili, Ensarioğlu ile katıldı. Ülkenin bölünmesinin ilanıdır bu!! Kayıt edeceksen 14 Temmuz 2011’i kaydet. İşte sana “UTANÇ” zamanı.


Sizlere dememiş miydim Kürdistan’ı AKP kuracak diye? Dememiş miydim AKP ülkemiz için bizzat güvenlik problemi oluşturuyor diye? Sizlere dememiş miydim “AKP öncü işgal kuvvetidir” diye. Görev gereği ordunun komuta kademesini esir etti AKP.
Sen Recep Bey, evet sen!!. Seni gösteriyorum işaret parmağımla. Sen PKK’ya Ankara’nın göbeğinde, polislerinin; evet, senin polislerinin eşliğinde kapalı salonda toplantı yaptırmadın mı? O toplantıda dağlıca baskınını öven şarkılar okunmadı mı?


“DTP AKP’nin mayın eşeği mi” başlıklı yazımda şöyle yazmıştım:

 Bütün bu yazdıklarımı ve daha yazılacak birçok bilgi art arda geldiğinde AKP’nin nereye yürüdüğü ortaya çıkıyor. PKK başkentte “Türk Polisi” korumasında Ankara’da toplantılar yaptı. DTP’nin Ankara’da ki kongresi için Fatih Altaylı “Ankara’nın Göbeğinde Kandil Dağı mı Var” diye bir yazı yazdı. Yazıdan bir bölüm:

” Dört bir yanda Öcalan posterleri, PKK'nın askeri ve siyasi kanatlarının afişleri vardı.
20 bin kişi 'Öcalan'a özgürlük' diye bağırdı.
Ve daha vahimi, çok daha vahimi DTP Kongresi boyunca çalınan,
salondakilerin halay çektiği, bir dakika bile susmayan bir
"Türküydü"
İşte bu türkü kanımı dondurdu.
Türkünün adı "Oramar türküsü"
Öyle herhangi bir türkü değil.
Yeni bir türkü.
Türküyü yazan kim biliyor musunuz?
Dağlıca Baskını'nı düzenleyen teröristler.
DTP Kongresi boyunca çalınan bu türkü bir Dağlıca baskını
güzellemesi.”
Yazının tamamı için:
http://www.internetajans.com/default.asp?NID=65283

Artık bu yeni cinayetleri de şarkılaştırırlar, sizlerin korumasında okutursunuz. Sizler katilimizsiniz. Bu kanda eliniz var!!. Sorumluluğunuz var!!. Ey AKP, KATİLİMİ GÖRDÜM. KATİLİMİZ SİZSİNİZ! Ve ben de tıpkı Murat İde gibi; “sadece bu ülkeyi sevenlerin başı sağ olsun, gerisine de bu şehitlerin hakkı haram olsun(!!)” diyorum.

Ordu’nun komuta kademesini esir aldınız. Orduyu mücadele edemeyecek hale getirdiniz. PKK ile mücadele edenlerden adeta PKK adına intikam aldınız. Bu asker terör ile mücadele edebilir mi? Askerin morali yerlerde sürünüyor. Terör yasaları ile elleri-kolları bağlanmış durumda.
Bir söz de sana Sayın Gül. İyi şeyler olacak diyordunuz açılımları kutsayarak... 13 şehidimiz var. PKK Diyarbakır’da özerklik ilan etti. Cumhurbaşkanı olduğunuz AKP de o toplantıya bir adam(!) verdi. İyi dediğiniz şey bu muydu? Siz benim Cumhurbaşkanım değilsin. Sizi vicdanımda reddediyorum.

Evet sen Recep efendi, sen Sivas’ın ötesi diyerek Sivas’a çizgi çizdin. Sen terör sorununu Kürt sorunu haline getirdin. Bugün DTK özerkliğini ilan etti. Sen ne mi yapacaksın? Hiçbir şey!!.


Ben biliyorum ki Recep Bey, sen ABD elinde rehinsin. Gönüllü rehin. Hırslarına rehin verdin kendini. Bir rehinin bu ülke için yapacağı “iyi” hiçbir şey yoktur!!

Ben KATİLİMİ görüyorum!

Sizler, siyasetiyle, Bizans medyasıyla, Bizans aydınıyla hayranı olduğunuz bebek katiliniz Öcalan’ı da alıp gidin!! Yapabileceğiniz tek iyilik budur işte.
Sen, Fenerbahçeli yandaş, şike için ortalığı yıktınız. Şimdi neredesiniz? Vatanınız olmazsa takımınız da olmaz. Vatanınız olmayınca düzülen sadece takımınız olmaz, sülalenizle birlikte siz de olursunuz.

Yetti gayrı, YETTİ!!


Televizyonlarında lay lom yapan karanlık vicdanlılar. Bu ülkenin ekmeği, suyu, havası hepinize zehir zıkkım olsun. Gülerek program yapanlar, Allah sizleri gülmeye hasret bıraksın inşallah!!
Hepsi Ermeni olanlar, sizlere söylüyorum. Siz de defolup gidin Ermenistan’a!!.


Düşmanlarımızı, ucuzları, korkakları, kuklaları, yavşakları gördüm. Sizleri de Ali Kemalleri, Türk Milletine “damızlık ecnebi” isteyen soysuzları unutmadığımız gibi unutmayacağız!!..

Allah topunuzun belasını versin!! 





Kaynak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder