Anasayfa

Pazar, Temmuz 03, 2011

Türkiye Cumhuriyeti'ni Bitirme Planı

Topundan, can simidine yüzde yüz "Türk Üretimi" Milli Gemi-Milgem'in yaraticilari simdi nerede biliyor musunuz?

Milli Gemi Projesi'ne imza atan Türk mühendis ve askerlerin çoğunun (SÖZDE) askeri casusluk davasından tutuklu olduğu ortaya çıktı.

(SÖZDE) Askeri casusluk ve fuhuş komplosunun ilk kokusu çıktı. Kendisi de aynı davada tutuklu yargılanan Deniz Üsteğmen Mehmet Deniz Irak, Milli Gemi Projesi için ter akıtan Türk mühendis ve subaylarının çoğunun aynı dava kapsamında tutuklu olduğunu yazdı.

Irak, "Hayalmiş, gerçek olmuş" başlıklı yazısında en büyük hatalarının milli gemi yapmak olduğuna dikkat çekiyor.

Ä°ÅžTE O YAZI

HAYALMİŞ GERÇEK OLMUŞ!!!

Biri tutmuÅŸ, biri piÅŸirmiÅŸ, biri yemiÅŸ…
Biri de düşünmüş…
Hem de boyundan büyük…
Bu ülkenin gemisi olur mu diye? Kendi gemisi…
Malum düşünmek büyük SUÇ!! Çok, derin düşünmek ise, eyvah..!
Kendi mühendislerinin tasarladığı, işçilerinin inÅŸa ettiÄŸi, denizcilerinin kullandığı bir gemi…
Vay be..! Hayal mi dersin, rüya mı???
Emir vermiÅŸ sonra;”Olmaz olmaz diye bir ÅŸey yok”
Benim ne eksiÄŸim var Jo’ dan? Çağırın bakayım ÅŸu mühendisleri…
Mühendisler gelmiÅŸ, o zaman hayal etmek bile güç…
Önce, “bilemeyiz ki” demiÅŸler? Sonra, “Olur mu olur” diye düşünmüşler. Emir demiri kesmiÅŸ yani…
BaÅŸlamışlar çalışmaya… Çalıştıkça çalışmışlar…
Çalıştıkça ÅŸaşırmışlar… Bizde bu cevher varmış da haberimiz yokmuÅŸ diye…
Neden haberimiz var ki?
Gemi yaparken bir de bakmışlar silahta yapabiliyorlar… Hem de MÄ°LLÄ°… Top, füze, falan…
Urban ustasının ruhu bile aşka gelmiş, gözleri dolmuş..
“Aferin” demiÅŸ sessizce, aferin…
Kanuni düşünmüş, “Ä°ÅŸte benim torunlarım…”
Ä°smini de MÄ°LGEM koymuÅŸlar geminin, Milli Gemi yani.
Oysa bana sorsalar söylerdim, aman içinde ne olursa olsun ama MÄ°LLÄ° olmasın, diye…
Ben de sizler gibi merak ettim onları…Bu gemiyi yapan elleri…
Bu gemiyi yapan mühendislere teÅŸekkür etmek lazım dedim kendimce… Elleri öpülesi adamlar çünkü…
Sonra buldum onları… Nerede mi?
Nerede olacak canım, HASDAL’ da…
Neden mi?
Ne neden? Önemsiz canım… CASUSLUK falan…
MÃœHENDÄ°SLER CASUS OLMUÅž, AYAKLAR BAÅž……….

Dz. ÃœstteÄŸmen Mehmet Deniz IRAK
Hasdal Esiri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder